Saturday 6 August 2011

tak sihat ,..

hye ,.. hari dah nak balik hostel ,.. huhu rasa malas gilaa ahh nak balik ,. tapi nak buat mcm mane hostel tu bkn bapak aku pnya ,.. hahah ,..jumaat lps aku dah rasa nak dmm tapi bila mkn ubt dah okay , tu semalam pening lps buka aku mkn lah ubt pun dah rasa kurang sikit tapi hari nie boleh pulak dmm lg " ohh pns doe bdn aku ,tak larat nak bgn ,. " huhu ,. dgn pening gilaa nie entah lah knp time puasa2 jugak baru dia nak dmm, hm dugaan !! sabar jelaa kn ,.. kalau lah hostel tu bapak aku pny  , msti hari nie aku tak balik ,.. pening sangat2 kepala ni kalau boleh nak je aku ketuk kepala ni kat dinding ,.. hahah (gila apa) ,.. mak taknak balik hostel , tak larat nie , rasa nak mati ,. hm ,.. minta2 aku mampu untuk berjalan and bgn dr katil ni,. YA ALLAH aku terima dgn hati terbuka dugaan yg engkau turun kn pd aku , aku harap kau pnjangkan umur aku ,.. dan mungkin terlalu bnyk dosa2 aku buat tu kau turun kan pada aku sakit ,.. aku redha n sabar melalui ujianMU di bln puasa ni ,.. dan pada yg tersayang dont worry k, aku okay je ,.. 
pada pembaca blog SYIKIN SYAHEERA a . k . a AMOY pun jgn risau k ,. andai ni hari terakhir aku tulis blog , aku minta ampun dan maaf jika korang baca blog ni korang terasa hati ,. aku tak ada niat pun ,.. aku mohon maaf dr hujung rmbut ke hujung kaki ,..k lah dah tak tahu nak kata ape, pening sangat ni kepalanya , harap aku dpt berpuasa smpai buka nanti ,.. :)

No comments:

Post a Comment