Monday 8 August 2011

jatuh hati pd " syira "

hye guys ,.. ni aku nak cter lah sikit tentang khai jatuh hati kat SYIRA ,.. cter nyer mcm nie ,. masa new year haritu ,.. lps budak2 daftar tak silap aku ( nie cter dia , apabila ia ingin meluahkan ) ,.. khai terserempak dgn aku ,. tu dia tgk lah lemtet nama kat tudung , tu dia nampak nama yg last " SYIRA " ,. sebab kita jalankan angin tiup2  tudung ,. sejak tu dia cari lah budak perempuan kat skola smvsb yg bernama syira ,. bila tnya mber2 dorang ckp ada2 budak 4abm ,. dia pun cari ,.. cari punya cari tak jmpa2 ,. time tu dia tak knl aku lg n tak tahu dak skola pggl amoy ,..huh kesian !! hmpir setengah tahun dia masih tak jmpa syira tu ,.. 
lps hmpir setengah tahun tak jmp jugak akhirnya dia tahu jugak aku ni amoy , tapi time tu dia tak tahu lg aku cple  dgn cousin dia , entah mcm mane dia dpt tahu jugak ,.. tu dia contacts aku suruh minta num syira , aku pun yew kan jelaa sbb aku pun time contacts2 dgn dia aku tak knl pun sape si pnya diri ,... entah mcm mane kitaorg di temukan di perpustakaan sekolah ,. mmg aku blur gila ahh tetiba je dia kata " weyy mane num dia ?? " aku terdiam tu aku ingt2 balikk ohh dia ni ke khai ,.. time tu lah aku bru tahu sape khai ,.. haha bapak kesian kan aku nie ,. huhu smbng balik cter , sejak tu kitaorg text tnya pasal syira ,.. huhu 
time H3K pulak ,.aku tak ada buat ape so aku duduk lah kat gerai 4pkom sepanjang masa ,. duduk situ pun sbb ada bf mcm tak ada je ,.. tu tetiba entah mcm mane boleh lepak2 dgn khai n zick ,.. dlm masa kitaorg lepak ngam2 syira yg dia cari ada kat tempat kitaorg lepak , aku pun pggl lah  ,.. tapi yg pelik nyer kn time aku pggl syira tu khai serius gilaa doe muka dia jgn pggl syira tu lg ,.. huhu kelakar gila aku rasa ,.. ni aku pndek kn cter laa, yg sbenarnya syira yg dia cari slama ni adalah aku sbb tu dia tak kasi aku pggl syira tu lg ,. n time lepak2 tu dia bru dpt cam muka yg slama ni dia cari ,.. hahha ,.. org yg dia cari selama ni ada kat mata dia je ,.. dan dia kata mcm susah je nak takle aku ,.. huhu mmg susah ohh !! aku bkn jenis lyn laki ,.
kesimpulannya , sekian lama mencari akhirnya ia temui dan telah pun menjadi milik !! sungguh tak ku sangka benda mcm ni boleh jd kat aku ,.. hnya nama shj !! dan aku bersyukur gilaa apabila ia telah ingatt kembali wajah yg selama ni ia cari ,..


guys aku tak berapa ingat ape yg dia bgth kat aku ,.. tapi lbh kurang mcm nie lah ,.. sbnarnya pnjng lebar tp aku singkat kan ,..  
ok lah sampai di sini cter nyer ,. kesian ,.....

No comments:

Post a Comment