Monday 8 August 2011

i hate you si pnya diri

grr kau tak pnt2 ke nak cari gaduh dgn aku wahai si pnya diri ,. aku tak pnh ckp ape2 pun pasal kau kn ,.. asal kau yg lbh2 ,.. and kau nie mmg cpt perasan n terasa ye ,.. ohh baru aku tahu ,. okay2 SORRY K ,. 
lps ni lantak kau lah weyy nak ckp ape ,.. nt kau diam jugak akhirnya ,.. aku doa kan kau sentiasa happy dgn kehidupan kau skrg ,.. yelaa sejak makin dewasa nie dah pndai nak kutuk2 org ,.. amboi !! sape yg ajar tu ,.. jgn selalu buat nt org tak suka ,.. ingat tu ,.. and i say thank you because dah kutuk2 aku ,..  :)


i hate you : hidpotrit ,. kuat tipu .,, suka curi ,. bajet je  cun ,...

jgn terasa !! nie tak ada kena mgena dgn korang yg baca blog nie ,..
aku tahu lah kau berketurunan RAJA2 tapi tak payah lah nak bajet sangat k ,..
time nak berkawan dulu bkn main ayat nyer tapi bila dah berkawan mcm tu pulak perangai kau ,.. grr FUCK

setiap org ada buat kesilapan ,.. 
dr kesilapan tu lah ia boleh berubah kan diri ,..

No comments:

Post a Comment