Saturday 6 August 2011

hye ,.. pejam celik tgk2 dah sebulan aku cple dgn dia ,.. rasa sekejap je,.. aku sayang dia gila babi ,.. huhu,..tak pnh rasa mnyesal pun dan mcm2 kitaorg lalui selama sebulan nie,..tapi kitaorg tetap sama,amin.. 


haa tutup cter sayang2 nie,..haa nie nak cter betapa sakit nyer hati aku apabila seorg jantan memburuk2 ahli2 dorm aku,..rasanya kalau dia wujud lagi kat smvsb mmg aku sepak terajang dia sebab dah malukan kitaorg ,...jantan tak sedar diri,perasan hensem,bajet2 je hot tapi tak pun,.kaki perempuan n sume nyer ada kat ko tahu !! bukan kitaorg yg bohsia tapi awek kau tu tahu,.. MEYAMPAH !! weyy jantan yg bernama fahmy 4KFL aku fuck kau lah weyy,.. aku fuck kau sejak kau sakitkan hati mber aku , kau buat mber aku mcm tu,. kau ingt kitaorg tak sakit hati,..puuihh
jgn lah cabar kitaorg weyy,ingt kitaorg takut dgn kau,.. satu taik lalat kau kitaorg tak takut tahu ,.. kau sudah jatuhkan maruah kitaorg,.. pukimak doe ,.. sial pnya jantan ( wah tgh marah sorry kalau ada text lucah2) ,.. mana kau pnya perasaan haa ,. eii kau nak rasa penumbuk aku ke?? jgn sampai tahap kesabaran aku dah tak ada,.. grr bodoh !!

No comments:

Post a Comment