Friday, 5 August 2011

rindu laa weyy

dah hampir sminggu tak jmpe dia akhirnya td jumpa itu pun sebab nak bg minyak wangi kalau tak, tak dpt laa jumpa,.. bapak ahh aku rindu dia gila babi laa weyy,.. hm td jumpa pun ckp bape patah je,. aku nak ckp dgn kau lama doe tapi aku segan td tetiba ramai budak2,. sorry sayang aku tahu kau pun nak borak dgn aku jap,.. walaupun satu skola tapi nak jumpa bapak ahh susah gila ,.. huhu sabar jelaa ,.. bila ada masa akan jumpa jugak,..walaupun tak dpt jumpa dpt tgk dia pun dah cukup bg aku tak ada lah aku gelisah ,... hee aku sayang kau lah khai ,.. 

No comments:

Post a Comment