Friday 12 August 2011

berubah

YA ALLAH aku mohon padaMU  ,.. kau makbulkan niat mereka yg ingin berubah ,.. aku mohon sangat2 padaMU ,. janganlah kau jd kan mereka seorang yg derhaka kpd kedua ibubapa mereka yg telah banyak berkorban demi anak2 mereka ya allah ,.. kau bukakanlah pintu hati mereka dan kau bukakanlah pintu hati yang telah gelap ,segelap warna hitam itu ya allah ,..hamba-hambaMU itu hnya mampu berdoa dan pdMU jua lah mereka memohon apa yg mereka ingin kan ,.. 
Ya Allah , niat ku hanya menolong agar dia dpt buka hati untuk terus belajar bknnya seperti yg engkau ketahui ,.. aku mohon ya allah agar dia berubah , aku taknak tgk dia gagal dlm kehidupan dia suatu hari nanti dan aku taknak tgk ibu abah kecewa ,.. tlg lah hambaMu itu ,.. aku harap dia dpt berubah dgn teguran2 ku itu ,.. aku tidak memaksa dia tapi jika ia ikut aku bersyukur pdMU ,.. 
tapi aku hanya insan seperti dia juga , aku hanya berdoa agar pintu hati dia terbuka untuk menuju kejeyaan dia ,...  aku harap dia berjaya di dunia dan di akhirat kelak ,. InsyaALLAH ,. amin

No comments:

Post a Comment