Friday, 19 August 2011

i miss you biyy

hurm khai dah bape lama kita tak jumpa haa?? aku rindu kau lah weyy ,.. bila dapat jumpa nie ,.. grr !! tolong lah ,.. dah tak dpat aku tagnggung rindu ni doe ,. ko ingat aku ni ape suh tanggung rindu aku kat kau .,. huhu ,. aku hope lepas raya nanti kita dapat jumpa ye ,.. good luck for trail biyy ,. hm , aku tak tak tahu nak kata ape dah !! hee ,..  
iloveyousomuch biyy  <3
sayang kau gila babi  ,.. hahah babi tak gila !!
kau gila aku gila ,.. kau sewel aku pun sewel ,.. hahah mmg sesuai jd pasangan ,.. hee
byee ,. tggu next post k !!

1 comment:

  1. haha sabar jela sayang ehhh . walaupun rindu tapi hati kamu sentiase dekat dengan khai :D

    ReplyDelete