Sunday, 13 November 2011

rindu kak yaya

assalammualaikum, sumpah dah bpe mggu cuti aku rindu sgt kat kak yaya (senior aku) ,.. sunyi meh tak gelak-2 sama dia ,.. :') bertambah rindu setiap kali dia cll aku ,.. huu rasa tak sabar nak kuar sama-2 dia ,.. seorg kakak yg baik , satu kepala dgn aku n sgt memahami aku ,.. buat aku rindu kat dia ,.. dia suka kacau aku ,.. buat aku touching-2 itu lah keje dia ,.. 

berkawan dgn dia hmpir sebelas bulan , membuat kan dia hppy ,.. sampai kan aku tak terlayan karenah dia ,muahahah .. kak mok aku jeles !! kesian kan ,..tapi aku syg kedua-2 nyer ,... kedua-2 nyer buat aku knl siapa si dia ,.. muahahha .. btw aku rindu gila doh kat diaorang , rindu sgt-2  !! huhuuu  ,.. kakak-2 aku good luck spm ,.. simpan kenangan yg kita pnh cipta , amoy hrp dia buat kakak-2 bahagia ,.. takecare ,iloveyou , muahhh

No comments:

Post a Comment