Saturday, 1 October 2011

bosan haaaaaaaa

hye , .. hari ni sangat bosan tahu , . aku rasa aku tak ada pakwe weyy ,.. dia asyik BUSY je , . amat meyedih kan ,.. hurm tak ada pun layan aku hari ni , .. apa lah nasib aku hari ni , .. hmm takpe lah dah nasib kn , . . terima je lah ,. satu hari tak kuar rmh mcm aku duduk penjara pun ada jugak ,.. dgn rmh sunyi , . tak ada sapa2 pun kat rmh , . . nak kuar malas nak bawak moto ,.. kalau kuar pun mber2 keje ,.. takkan aku nak duduk kat taman sorang2 pulak ,.. ngee takut aku , . . biyy , aku bosan gilaa ni knp kau buat aku mcm ni doe ,.. hmmm takpe lah biyy kalau kau taknak layan aku hari ni ,.. aku dah  biasa dah ,.. kawan lbh penting kan dr awek ,.. :'( okay lah iloveyou mmuuuaahh <3

No comments:

Post a Comment