Tuesday 22 November 2011

RM100

waw ,.. harini dgn semangat bgn pg sebab nak amek duit ,.. heheh
 siap punya siap tu GM kacau aku kemas rumah ,.. dan tak lama tu ADAM dgn ILMAM ,.. keje dorang mmg suka kacau aku ,.. SABAR jelaa  !!
dlm otw pegi skola aku text blue tnya dah bgn ke blum ,.. ALHAMDULILLAH da bgn ,.. tapi malang nyer bila aku sampai amek duit dia tak pegi mndi dan bila aku cll nak jumpa dia kata blum mndi lg ,.. uhh sabar jelaa ,.. dan bila dah sampai luar pagar dia text kata dah balik ke??:( nak jumpa ,. hahha dia gila,.. mak kata knp tak ckp awal-2 ?? kan boleh tunggu jap ,.. bila aku pikir2 balik ,.. alahh nanti kuar jugak dgn dia ,.. takpe lahh tahan jelaa ye sayangg rindu tuu ,.. hehhe 

tadi dpt jumpa mai dgn myra jap ,.. haha rindu ohh kat dorang sume ,.. dan paling aku rindu kat kakak yaya, kakak dila ,.. rindu sgt tapi td tak dpt jumpa sbb kakak yaya tutup phone ,.. hurm sgt myedihkan ,.. bila dah sampai kuala selangor kak yaya baru nak misscall aku ,.. hurm ,.. harap mggu depan atau hari sabtu ni boleh jumpa dorang sume ,.. dan now happy sebab entah lah ,.. mybe masalah tak bnyk melanda ,.. lg pun aku tak suka mehh nak kacau hidup org kalau org tu tak buat masalah dgn aku ,.. happy hidup dgn boyfriend gila2 dan dia lain dr yg sblum nie ,.. pelik!! tak jd tnda tnya untuyk aku ,.. hahahaha simpan kenangan kau dan aku k biyy ,.. muahahahahhah ,.. iLovEyOuDamNmucH .. nak kiss ?? nahh amek kau Mmmmuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !! 

No comments:

Post a Comment