Saturday 26 November 2011

kamu gilo !

assalammualaikum , hye , pagi td dia text mcm ni "bie sorry cause tak text and ans your call , bukan sengaja kay . since habis paper ni i busy sikit , i'm sorry . nanti papeahal i text kay , bbye iloveyou"  ,.. time tu aku tidur yelaa dah dia tak text lgsg tidur lah awal ,.. malas nak layan perasan nie ,. lalalalal !! tu dlm pukul 01:54 a.m aku terjaga .. cari phone adik letak mana lepas dia guna .. cari punya cari akhir nyer jumpa jugak ,.. aku tgk msg ,ada msg baru dr dia .. aku pun baca lahh !! huhu tak tahu nak kata rindu ni  ,.. ingat kan tak nak text dia lepas terjaga tu ,.. pikir-2 balik text jelaa mana tahu dia tak tidur lagi ,. aku pun text dia "biyy? hurm yelaa ! iloveyoutoo :(" ,.. lepas aku send aku pun letak phone atas meja then aku lelap kan lah mata nie balik ,..

Dalam beberapa minit aku terlelap tetiba aku terjaga dgr text masuk ,.. tgk-2 text dari dia ,. "i'm sorry bie , imissyousomuch:(" hahahhah   sibuk je buat muka sedih lalalala ,.. tu aku pun bals lah imissyousomuchtoo:'( .. gedikk ohh aku nak nangis-2 hahahha ,.. tu dia kata "jangan sedih kay , if free i text you . i always love you bie mmmmmmuuuaaaahhh" hahah dia bagi kiss ! aku pun cakap lahh me too and miss you ,.. then dia kata"hee rindu you jugak lah sayangg . nanti meet aku cium-2 kau kaw-2 , hahahha" hahha dandan je kan nak cium aku ,.. lalalalala ,.. tu dia kata lagi " tak ngantuk kea? now kan time to sleep . " aku pun cakap lah aku  terjaga ,..  hahahah dgn perasan nyer dia mgata kan "haha terjaga sebab miss dekat i lah tu , i otw nak tidur . before nak tidur i nak pict you right now , snap sekarang ! haha" ,..giloo kan dia tu ,.. kalau kat sebelah dah tampar-2 dah dia ,.. sebab tak tgk jam dah pukul brp ,.. tapi nasib dia kurang baik sebab aku dah bg adik guna phone so credit aku pun tggl brp sen je ,. tapi dia nak jugak pict kalau tak bg dia tak nak text aku dah ,.. lalalal aku kata lah takpe lahh ,.. serius credit tak bnyk ,.. takpe lah kalau taknak text dah sokay ..dia kata 20sen cukup nak hantar pict ,.. hurmm mmg cukup sgt lah kan ,.. mmg dia gilaa ,.. lalalalala tu dia kata"okay kalau macam tu esok i nak before i bangon tidur you send pict , i nak time i bangon tengok phone ada mms from you , ingat ! " then aku reply "amboi !! i kena topup pg-2 lah ni?? aduhh !! malas nyer . hm you jgn bgn awal . heheh !! okayy?? :)" tu otw nak tidur dia kata no wish before i got the picture . hurm sedihh !! jahat kan dia tu ,.. nasib baikk jauhh !! kalau dkt mmg harini aku pegi jumpa dia ,.. pape pun aku happy dgn dia ni sebab dia tak kesah ape aku nak buat ,.. tu yg lebih baikk kata mak aku !! jauh lagi kehidupan kami nie ,.. ni pun lum tentu jodoh kami ,..pape pun now ni lah kehidupan aku dgn dia ,.. the end !! <3

No comments:

Post a Comment