Saturday 10 December 2011

weyy pahal harini ramai gila org datang muzium negara ahh ,.. mimpi apa dorang doh ,.. sampai hati dorang tak kasi aku rest ,.. rasa nak pengsan kot tadi but nasib baik ada penyelamat yg sudi nak belikan mknan untuk aku ,.. thnks ijam ,.. sayang kau lahh ,.. hahaha ,.. rasa harini ramai gila kot org ,.. gira harini pecah rekod sebelum nie ,.. aku dan ijam dpt kutipan harini RM9796 ,.. hahha ,.. ingat kan dpt lah RM10000 ,. tapi tolak duit simpanan kat box RM1100 ,.. tak dpt lah kitaorg nak pecah kan rekod ,.. pape pun aku hope ,.. esok boleh pecahkan rekod harini ,.. wekekekk ,.. haaa , harini kan pengunjung-2 yg dtg semua nyer sporting gilaa ahh ,.. buat aku tergelak , masuk air dohh ,,.. hahhahahahhah  ,.. penat aku asyik gelak layan karenah dorang ,.. huhuhu ,.. esok tak tahu lg keje ke tak ,.. isnin comform keje ,.. ahh !! saja taknak kasi aku kuar ,.. shitt !! time aku nak kuar ada je halangan ,.. sabar je lahh ! ! ,.. sabar itu kan separuh drpd iman ,.. wekeke ,.. nt dpt gak kuar ,.. hm buat apa nak panas-2 baran kan ,.. nak marah-2 tak ada guna ,.. no jln penyelesaian ,. :) ,.. nasib baik lahh aku ikut my dad yg sabar , baik ,.. susah nak marah ,.. lallalal ehh k lahh mau kuar tgk rmh !! dadaa ,.. muahh <3

No comments:

Post a Comment