Sunday 31 July 2011

ingin ku luahkan pd mu

hurm entah kenapa puasa nie aku kehilangan seorang kakak !! aku rindu NURUL IZZAH RAIHANA ,.. sumpah rindu gila babi lah kat dia,..


akak,ekin rindu akak ,..rindu sgt2 kak,.. rindu pelukan akak,senyuman akak,kasih sayang akak dan lain2 lg lah,..tapi ekin th ekin tak boleh kmbali pd akak lg,.. hurm,illya selalu kata "amoy pegi lah ckp dgn akak hana" tapi bila ekin pikir2 mampu ke ekin berdepan dgn akak,..


ekin taknak bertemu akak,nt msti airmata kuar,.cukup lah ekin tgk akak dr jauh,...hurm knp kita bersama hnya sementara saje ye?? knp?? ;') ,...


kerana sayang aku biarkan dia berciuman dgn kwn sendiri,..
kerana sayang aku sanggup tgk dia tersenyum dgn illya,..
kerana sayang jugak lah aku lalui hari2  rindu dgn melihat shj,...


ALLAH shj tahu bertapa aku rindu gila kat kau NURUL IZZAH RAIHANA ,..
maafkan aku ,..

No comments:

Post a Comment