Friday 29 July 2011

first date and lupakan si dia

23.7.2011 hari yg sangat happy bagi aku,...ramai-ramai aku couple dia lah org yg pertama keluar dgn aku,..nak tahu sapa?? KHAIRUDDIN BIN SHAARI a.k.a KHAI ,...first date yg bg aku tak membosan kan sepanjang berjalan bersama dia,..layanan dia baik sangat2,..terharu gila ahh,rasa taknak berpisah dgn dia time tu,..waktu berjalan dgn pantas,..tengok2 dah nak sampai waktu untuk balik,..tgk dia tak sanggup untuk aku lepaskan dia balik,..tapi nak buat macam mane kan,..sedih tgk dia yg taknak berpisah dgn aku,.....nak tahu tak?? dia cakap aku nie lain sangat dari ex2 dia,..bila tnya ape yg lain dia tak tahu nak ckp macam mane,..hahahh kelakar tahu bila dia tak tahu nak cakap,..couple dgn dia buat aku happy sangat2 ,.. buat aku lupa segala-galanya,....dia dah buat aku lupa kat MUHAMMAD RAQIFF a.k.a BLUE/AKIP,.... k laa sampai di sini je cerita aku dgn dia keluar sama2,...

No comments:

Post a Comment