Thursday, 1 September 2011

raya

hye,hye ,.. ehh assalammualaikum ,.. rasa dah lama tak post kn ,.. haha malas lah nak tulis ,tak tahu nak story ape doe ,.. aku tak mcm korang sentiasa ada cerita ,.. 
 hurm ni aku nak cerita pasal raya tahun ni ,.. raya tahun ni bagi aku sangat membosankan weyy ,.. rasa mcm tak raya je ,.. kg sunyi , dgr moto pun bdk2 baru nak naik dewasa ,.. yg budak kg2 nyer entah hilang ke mana entah ,.. td jalan2 jap dgn acik tak nampak pun dak2 nyer lepak ,.. nak kata konvoi bapak ahh awal lagi tak caya aku dorang nak pegi awal2 raya ni ,.. hmm,.. sunyi hidup tahun ni raya ,.. nak pegi raya tak ada semangat lgsg ,.. kenapa ?? kenapa?? kenapa?? aduhai ,.. hm k laa tak tahu nak ckp pe daa ,.. next post !!!!! byeee

No comments:

Post a Comment