Monday 28 November 2011

DRAMA MYRA AND EKIN

wow semalam kitaorg ber drama tau ,.. terbaeekk punya drama lahh ,.. mula-2 gaduh , berjiwang , meluahkan perasaan dan seterusnye bermaaf ,.. haha gila kan ?? rasa lawak pun ada bila baca balik ,.. hahahahha ,.. kelakar lah myra berjiwang karat dgn aku ,.. aduhh !! apa pun tak boleh ,.. hahah myra luahkan aku nangis ,.. nasib baik drama semalam sekejap je tak lama ,.. tidur aku tak lena weyy,.. lalalala ,.. btw aku dah lena kan td ,.. hahahahaha ,..  iloveyou sikit , muaahh sikit ,.. k cukup .. aku tuntut kau punya peluk myra ,.. ingat ! jgn lupa ,.. hahahah kalau boleh kiss skali ,.. layan kawan gila kau nie mmg ape pun tak jd ,.. lalala kabut , gedik , sengal , sakai , buat muka comel pulak , poyo .> itu aku k ,.. shhh diam kau tak suka ?? kesah pulak aku ! wait , myra aku rindu kat ibu n fmly aku  kat saujana utama tettt ,.. lalala .. myra rindu tak kat family saujana utama?? hehehe joke ! the end <3

No comments:

Post a Comment